Jumaat, 25 September 2015

Cara segarkan mata

Petua segarkan mata ini sesuai untuk semua lelaki dan perempuan untuk elak atasi mata letih, mencantikkan mata dan menjaga kesihatan mata. Teknik, tips, panduan, rahsia, rawatan, bagaimana cara, teknik, kaedah dan petua segarkan mata ini harus diketahui dan diamalkan oleh semua orang untuk mendapat mata yang sihat, tidak letih dan cantik.

Diakui oleh semua orang kecantikan mata seseorang mempunyai keyakinan dan kelihatan sejuk mata apabila dipandang orang. Kesihatan mata ini amat penting kepada semua orang. Dengan mendapat mata yang sihat, cantik, dan segar menjadikan seseorang itu lebih selesa dan sihat.

Berikut dibawah ini adalah berkaitan dengan petua segarkan mata yang sering dicari oleh ramai orang untuk mendapat maklumat yang berkaitan penjagaan mata seseorang. Ianya boleh dinyatakan seperti dalam senarai dibawah..

petua segarkan mata, tips segarkan mata, petua untuk segarkan mata, petua segarkan bawah mata, petua segarkan mata penat, petua segarkan mata letih,panduan segarkan mata, rahsia segarkan mata, kaedah segarkan mata, teknik segarkan mata, bagaimana cara segarkan mata, atasi mata letih, rawatan mata letih, teknik cantikkan mata, panduan cantikkan mata, rahsia cantikkan mata,kaedah cantikkan mata, petua cantikkan mata, bagaimana mencantikkan mata,panduan menjaga mata, teknik menjaga mata, rahsia menjaga mata, kaedah menjaga mata, rahsia menjaga mata, rawatan menjaga mata, tips menjaga mata, petua menjaga mata, bagaimana untuk menjaga mata, teknik mudah menjaga mata

Demikian dibawah ini dikongsikan mengenai petua segarkan mata yang boleh diamalkan oleh mereka yang ingin mendapat mata yang segar, sihat, tidak letih dan mata yang cantik.

Petua Untuk Mata Segar dan Sihat

Guna Uncang Teh Yang Telah Digunakan Untuk Segarkan Mata

Pilihan 1: Lekapkan 2 uncang teh yang sudah digunakan pada kedua-dua belah mata selama 12 minit. Amalkan selalu supaya mata sentiasa segar dan bersinar.

Guna Hirisan Timun Untuk Segarkan Mata

Pilihan 2: Lekapkan hirisan timun segar pada kedua-dua belah mata. Biarkan selama 20 minit sambil anda berbaring.

Khasiat Lidah Buaya Untuk Segarkan Mata

Pilihan 3: Keluarkan lendir dari beberapa batang daun lidah buaya. Sapukan pada kedua-dua kelopak mata dan pejamkan mata kira-kira 35 minit. Selepas itu, cucilah kelopak mata anda.

Pilihan 4: Untuk menyegarkan mata gatal dan letih, ambil beberapa helai daun sireh muda. Kemudian, cuci bersih, ramas-ramaskan dan masukkan ke dalam air suam. Seterusnya, tapis airnya. Rendamkan mata anda ke dalam air suam tersebut sambil kerdipkan berulang kali. Amalkannya selalu.

Demikianlah dikongsikan untuk petua segarkan mata untuk diamalkan.

Pilihlah mana mana petua, panduan, rahsia, teknik, kaedah, tips, bagaimana cara dan rawatan segarkan mata. Semoga anda mendapat mata yang cantik, sihat, tidak letih dan segar.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan